Nowości

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

§21

W przypadku otrzymania towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem lub uszkodzonego Klient musi poinformować sklep drogą e-mail a.janas@onet.pl w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przesyłki. Po tym czasie reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane. Ponadto w przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzenia przesyłki Klient musi posiadać protokół szkody.

§22

W odpowiedzi na zgłoszenie (do 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia) ustalamy z Państwem szczegóły dotyczące zwrotu wadliwego towaru. Dopiero wtedy Klient odsyła zamówienie na swój koszt, który w późniejszym etapie reklamacji, jeśli zostanie uznana zostanie zwrócony Klientowi. Przesyłki na mój koszt lub za pobraniem nie będą odbierane, a koszty z tym związane pokryje kupujący.

§23

W chwili uznania reklamacji do 14 dni roboczych produkt zostanie odesłany do Klienta w stanie prawidłowym, w jakim został zamówiony podczas składania zamówienia. Wraz z odesłanym towarem zostaną zwrócone koszty, jakie poniósł klient w chwili odsyłania wadliwego zamówienia.

§24

Klient ma prawo zwrotu towaru w terminie do 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy kupna, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawarcia umowy kupna/sprzedaży na odległość. Prawo zwrotu nie dotyczy towarów wykonanych pod indywidualne zamówienia (towar został oznaczony (kolorystyka) /zadrukowany według wskazówek kupującego).

§25a

Zwrotu należy dokonać na adres pracowni na swój koszt. Przesyłki wysłane na nasz koszt lub za pobraniem nie będą odbierane, a koszty z tym związane pokryje kupujący. Zwracany towar należy odesłać w stanie niezmienionym od otrzymanego (w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony, kompletny i nieużywany), odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) i pisemnym oświadczeniem odstąpienia od umowy kupna. W przypadku niespełnienia wszystkich powyższych wymogów zwrot nie zostanie przyjęty i zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

§25b

W przypadku uznania zwrotu Klient otrzyma kwotę pomniejszoną o cenę projektu w wysokości 10zł.

§25c

Zwroty uszkodzone podczas przesyłki uznajemy jako zwrot uszkodzonego towaru i nie będą uznawane. Wówczas Klient musi ubiegać się o odszkodowanie do firmy dostarczającej paczkę.

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Pasjonata Agnieszka Janas
ul. Sandomierska 16/1p.

26-600 Radom

664 687 893

 

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl