Nowości

ZSF 16 ZSF 16 7,60 zł

ZS 171 ZS 171 4,50 zł

ZS 170 ZS 170 4,30 zł

ZS 169 ZS 169 4,70 zł

ZS 168 ZS 168 3,60 zł

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

§21

W przypadku otrzymania towaru wadliwego, niezgodnego z zamówieniem lub uszkodzonego Klient musi poinformować sklep drogą e-mail a.janas@onet.pl w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przesyłki. Po tym czasie reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane. Ponadto w przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzenia przesyłki Klient musi posiadać protokół szkody.

§22

W odpowiedzi na zgłoszenie (do 2 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia) ustalamy z Państwem szczegóły dotyczące zwrotu wadliwego towaru. Dopiero wtedy Klient odsyła zamówienie na swój koszt, który w późniejszym etapie reklamacji, jeśli zostanie uznana zostanie zwrócony Klientowi. Przesyłki na mój koszt lub za pobraniem nie będą odbierane, a koszty z tym związane pokryje kupujący.

§23

W chwili uznania reklamacji do 14 dni roboczych produkt zostanie odesłany do Klienta w stanie prawidłowym, w jakim został zamówiony podczas składania zamówienia. Wraz z odesłanym towarem zostaną zwrócone koszty, jakie poniósł klient w chwili odsyłania wadliwego zamówienia.

§24

Klient ma prawo zwrotu towaru w terminie do 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy kupna, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawarcia umowy kupna/sprzedaży na odległość. Prawo zwrotu nie dotyczy towarów wykonanych pod indywidualne zamówienia (towar został oznaczony (kolorystyka) /zadrukowany według wskazówek kupującego).

§25a

Zwrotu należy dokonać na adres pracowni na swój koszt. Przesyłki wysłane na nasz koszt lub za pobraniem nie będą odbierane, a koszty z tym związane pokryje kupujący. Zwracany towar należy odesłać w stanie niezmienionym od otrzymanego (w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony, kompletny i nieużywany), odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) i pisemnym oświadczeniem odstąpienia od umowy kupna. W przypadku niespełnienia wszystkich powyższych wymogów zwrot nie zostanie przyjęty i zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

§25b

W przypadku uznania zwrotu Klient otrzyma kwotę pomniejszoną o cenę projektu w wysokości 10zł.

§25c

Zwroty uszkodzone podczas przesyłki uznajemy jako zwrot uszkodzonego towaru i nie będą uznawane. Wówczas Klient musi ubiegać się o odszkodowanie do firmy dostarczającej paczkę.

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Pasjonata Agnieszka Janas
ul. Sandomierska 16/1p.

26-600 Radom

664 687 893

 

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl